25/04/2009

*April 25 האופה ממלזיה


האופה ממלזיה או :למה נגמרה לי השמנת מתוקה דווקא עכשיו
מישהו יכול לגלות לי מדוע נגמרה לי השמנת מתוקה בדיוק שאני צריכה אחת כזו ? . אפייה אצלי היא תחביב, אומנם תחביב ותיק ומהנה, וגם נלמד באופן עצמי עם השנים, כמה שנים? לא פחות מ-30. קיום התחביב לאורך השנים חייב תמיד 2 דברים בסיסיים, מלבד חומרים, זמן וכל היתר
מטבח נקי מכלים
המון חשק
- לעולם לא אתחיל לאפות במטבח המלא כלים מלוכלכים -כיור, שיש, השולחן מלאים הם לא לעניין ... אין יותר מידי מקום, זה מפריע לי בעיניים..זו לא עבודה נקייה וזה לא עושה חשק לגבב כלים על כלים
--
עם הנס קפה 
בכרטיס האופה ממלזיה בעל הכינוי
bigboysovenנדלקתי מיופי יצירות של האיש, ממש אמן. שום קישור מהיצירות לא עבד, דבר שהצריך חפירה מסויימת ברשת, הייתי חייבת לדעת יותר על היוצר המוכשר. מדובר על שף קונדיטור בשם סאני המתגורר ויוצר בקואלה לומפור, בירת מלזיה. הוא מקצוען אמיתי. הנה בלוג המטבח שלו
לצד התמחות האיש במקרונים צרפתיים דווקא בכל מיני צבעים, הוא גם אופה לחם. ראיתי אצלו את הלחם הצרפתי שלו, דף הוראות ארוך מאוד מאוד ועצלות של בוקר שבת הותירו אותי על כסא המחשב הבורדו, המסתובב, גם מעדן התפוזונים שלו קרץ לי הבוקר
והעוגות שלו, עשירות שכבות, גלוקוזה וצבע מבהיקות, חלקות ויפיפיות
לזכותו גם יאמר שדרכו הגעתי לביקור אצל ורוניקה שהכינה
מעדן שוקולד חלומי שלולא היתה לי שמנת מתוקה אחת במקרר.. לא הייתי כותבת פוסט זה.. הייתי רצה למטבח הנקי מכלים, לאחר העוגה הטעימה של אתמול בלילה - כאן ומכינה את השוקולד המושחת הזה
המשך יבוא ...
מקור תמונת המקרונים בפרופיל של סאני האופה ממלזיה -כאן * קישור,אל תהססו ללחוץ

No comments:

assets Creative Commons License