15/05/2009

* May 15 מניפות תפוחי אדמה

~~~מניפות תפוחי אדמה אפויות בתנור~~~

מניפות תפוחי אדמה אפויות
. מומלץ לאכול אותם חמים מהתנור
כך תכינו
לרחוץ במים וסבון תפוחי אדמה כמספר הסועדים. רצוי שהתפודים יהיו אחידים בגודלם
כל תפוח אדמה יש לחתוך לפרוסות דקיקות, לא לחתוך עד הבסיס, אלא פרוסות דקות שייפתחו כמניפה. התפוח אדמה נותר שלם בבסיסו
להניח את תפוחי האדמה בתבנית
בין הפרוסות הדקיקות של מניפת התפוח אדמה לפזר שיני שום, מלח גס, פלפל שחור, חמאה ושמן זית
חשוב: לדחוף את שיני השום פנימה לתוך תפוחי האדמה,אחרת אלו שיציצו החוצה יחרכו אל דאגה
אפיה
לאפות את מניפות תפוחי האדמה בתנור חם בחום 220 מעלות כ- 45 דקות או עד שהתפודים מוכנים ורכים. אפיתי בטוסטר אובן בתבנית הגדולה של הטוסטר
 חניתה הראל©כל הזכויות שמורות על כל תכנים והתמונות שלי.עולם קולינרי עשיר המוגש לכם בעברית

4 comments:

Unknown said...

הפרזנטציה יפה

הוספתי רוזמרין ושמן זית עם סומסום
הרבה זמן אפייה אבל שווה את המאמץ
תנסי את המסעדה בסנטר

Chanita Harel חני הראל said...

תודה ! על איזו מסעדה אתה ממליץ והיכן? אשמח לקרא

Unknown said...

היי! ניסיתי להכין את המתכון הזה על שני תפוחי אדמה ובגלל שזאת הפעם הראשונה שלי ואין לי כל כך ניסיון בהכנת אוכל לא יצא לי כל כך טוב לצערי.כנראה הגזמתי בכמויות של המלח והשום ובנוסף לזה הקליפה יצאה שרופה. אני בטוחה שאם הייתי עושה הכל כמו שצריך זה היה יוצא טעים..
כדי שפעם הבאה זה יצא מוצלח הייתי רוצה לדעת מה הכמויות המומלצות של המלח, השום והפלפל השחור. ומה שאני יכולה לעשות כדי שהקליפה לא תצא שרופה.
תודה (:

Chanita Harel חני הראל said...

חן יקרה,צר לי שלא הצליח לך הפעם.וטוב שניסית בקטנה. הכמויות של התבלינים והשום קטנות יחסית והם לפי הטעם. נסי לאפות פחות זמן ,להנמיך מעט את חום התנור ולבזוק מעט תבלינים ושום ממש לתוך הפרוסות, בהצלחה ובתאבון

assets Creative Commons License