15/04/2010

April 15 מבשלים 2010-הצצה לתערוכה

מבשלים 2010-הצצה לתערוכה

זו הולכת להיות מסורת . כך אומר לי אלעד איש השיווק של חברת יד מרדכי. "זו השנה הראשונה שהתערוכה יצאה לדרך" ."מהצצה ראשונית ,אין כאן ייצוג של כל חברות המזון והציוד שבמשק.." אני סחה לו. " נכון " הוא מאשר. "..לא כל החברות האמינו בתערוכה.. הארגון היה מצויין, באו לקראתנו, יש המוני מבקרים וזה רק היום הראשון..".הצלחה
עץ זית גדול ואמיתי לגמרי עומד לו במרכז הדוכן של חברת יד מרדכי. אלעד מציין שזה היה ממש מבצע להביא את העץ בשלמותו לכאן. השורשים שלו נמצאים מתחת לדוכן ועוד יומיים הוא חוזר הביתה -לאדמה. הצוות בדוכן מחלק טעימות והסברים על המוצרים. חבר'ה נחמדים אחד אחד.השעה 5 לערך. אני עוצרת מונית ספיישל בשדרות רוקח בתל אביב. מבקשת להגיע לתערוכה.נוסעים .לצידי יושבת אושר. "את גם לתערוכה?..את מבקרת רגילה או מציגה ?.." היא שואלת. אני מאשרת לה שגם-מבקרת רגילה בהחלט וגם ולא במקרה בלוגרית אוכל.ואולי אכתוב משהו על הארוע. נראה . היא מספרת לי בהתלהבות שהיא מציגה שם. החברה שלהם מייבאת מוצר חדש ואיכשהו ברגע האחרון הם נכנסו לתערוכה. היה ביקוש למוצר שלהם ולא רק מלקוחות פרטיים. מלח מתובל בתבלינים חייב להיות להיט אני חושבת.אני ניגשת איתה לדוכן שלהם עם ההגעה. מריחה ובוחנת את המארזים הנאים.התלבטתי אם להגיע לתערוכה.תערוכה ראשונה לפודיס ולשוק הבייתי לבשלנים שביננו . אני לא אוהבת ללכת לתערוכות לבדי ומכיוון שבני זוג פוטנצייאלים היו טרודים בעמל יומם ולא ששו ללכת לתערוכת מזון דווקא, החלטתי ברגע אחד שאני נוסעת, לבדי . אושר מחברת המלח המתובל פתרה לי רגע של מבוכה ממש בכניסה
ניתן ללחוץ על כל תמונה להגדלה.בכניסה לתערוכה ,עמדתי להוציא את הכרטיס מחנות הספרים המקנה הנחה של 10 שקלים ברכישת כרטיס כניסה (יחד עם זה שהוצע לי לקבל הזמנה לתערוכה בפייסבוק שלי ולא ניצלתי את זה) .במפתיע ובמקום קיבלתי ממנה בתודה כרטיס כניסה במתנה. שעת אחר הצהריים ומספר המבקרים סביר. אפשר להסתובב ללא דוחק בשני ביתני הענק של התערוכה. שעות ספורות לאחר מכן המקום התמלא במבקרים, נראו גם ידוענים
-פגשתי מספר אנשים הכותבים על אוכל ברשת. זו היתה מבחינתי הפתעת הערב. אנשים טובים אחד אחד שאני מעריכה . תודה לכם , שמחתי להכיר. נועה, תודה על הפגישה כבר בכניסה
-התיק שלי מתחיל להתמלא בקטלוגים ואני קצת רעבה . לא באתי לכאן בכדי לאכול אבל חסרות לדעתי טעימות ממוצרי המזון . בדוכן הבירה אני מבקשת טעימה מהבירה ומציעים לי רק לרכוש בקבוק. בדוכני היין יש טעימות למי שרכש כרטיס טעימות בתשלום בדוכן הסמוך. בדוכן הגבינות מוכרים גבינות.לא מצאתי אבל אולי לא ראיתי קוביות גבינה לטעימה .כך גם בדוכן החלבה והטחינה.ניגשתי למזנון לקנות לי שתייה
-יאיר פיינברג השף שאני פוגשת כאן לראשונה הסביר לי על מכשיר הטרמומיקס שהוא משווק. הצוות שלו עמל ללא הפסקה בהכנת מיני מאכלים וקינוחים המוכנים בין רגע במכשיר הזה .טעימות ניתנות למבקרים. היה עניין. אנשים רצו לדעת על המכשיר. בתכנון שלו לייבא גם מכשיר בישול בוואקום שיבשל לכם ארוחה בעצמו


-דוכן בית השנטי עם צוות חביב במיוחד מכר ספר בישול מהודר הכולל את מיטב מתכוני שפים ומהווה תרומה למקום וזאת במחיר מיוחד ואטרקטיבי לתערוכה.נצפו דוכנים של חברות ספרים ומגזינים .דוכן של מאפייה שלדעתי לא היה מגוון ואולי בגלל השעה . לא לקחתי פיתה
-לחברת יעד פרזול יש מקום מרשים ביותר. מוטי בר און בלוגר האוכל המוכר הסביר והדגים לי בפירוט על פתרונות האיחסון שלהם. הפתרונות יפיפיים,איחסון בתנועה ממש. נגישות מקסימאלית לכל המאוחסן על המדפים מכל כיוון. צחי אביב בלוגר האוכל המכונה ביג ג'ק שהיה בעמדת החיתוך והיה שותף גם לדוכן בהדגמה של מוצרים נוספים. החברה מצטיינת במגוון פתרונות לבית ולגן .חווית שימוש מסוג אחר
-
מה עוד בתערוכה ? כלי מטבח, מעבדי מזון,תנורי אפייה, מקררים,סכיני חיתוך,תבלינים,קפה, יין,תבניות אפייה מסיליקון, מים,שמרים ,טחינה וחלבה ,תה ורטבים ,עוד יקבים ,מכשירי עיבוד מזון ביתיים ,ציוד וכלים,עוד מוצרי חשמל,פטריות שמפיניון -כמה יפה לראותן גדלות ! ויש גם כרטיסיות עם מתכונים..שמן זית ושקדים,סירים וקאפ קייקס,פסטה,רטבים, המטבח הבריא,דבש,מוצרי בריאות,.רשימת המציגים בתערוכה נמצאת כאן
-במקום מתקיימות סדנאות שף.בתמחור והזמנה מראש תזכו לשבת בחדר השקוף ולצפות בשף שלפניכם מכין אוכל
-באולם הסמוך ועל הבמה המרכזית מיכל אנסקי ונבחרת השפים במגוון מופעי אוכל. השפים מכינים מנות אוכל על הבמה ומזמינים את הקהל לטעימות.הגעתי בסוף המופע של השפים אביב משה ושאול בן אדרת. זמן קצר לאחר מכן עלו לבמה השפים צחי בוקששתר ויאיר פיינברג.לא הספקתי לקחת דגימה כנראה שהעקבים הגבוהים וחדשים הקשו עלי
!לסיכום : זו היתה הצצה לתערוכת המזון המיועדת לכל חובבי האוכל.אני עוד אשוב בשנה הבאה

התערוכה מתקיימת בגני התערוכה בתל אביב
בין התאריכים 14 – 16 באפריל 2010
ימים רביעי וחמישי בין השעות 10:00 – 22:00
יום שישי בין השעות 09:30

AddThis Social Bookmark Button
חנית©כל הזכויות שמורות על תכנים והתמונות
עולם קולינרי עשיר מוגש לכם בעברית

2 comments:

מירי said...

אני הייתי היום בתערוכה היגעתי לקראת השעה 12.00 היה די ריק , לשמחתי כמובן, כי הסתובבתי בנחת בין כל הדוכנים. אכן יין, גבינות ובירה לא ניתן לטעום כך סתם וחבל. מגוון כלי הבישול לא היה היסטרי, אני חיפשתי סיר יציקת ברזל עם מכסה והיו רק כאלה שהם תוצרת סין . לא קניתי ברור לך שיש לי כבר 3 סירים כאלה אבל אני מפונקת ורציתי עוד אחד.

Chanita Harel חני הראל said...

היי מירי
אני מקווה שהמארגנים יקראו את ההערות ויש נוספות ברשת ע"מ להפיק לקחים לתערוכה הבאה.אני לא רכשתי כלום
חלק מהמגוון נמצא בחנויות ולא היה לי שום דבר דחוף
תודה

assets Creative Commons License