23/09/2010

* מסעדת בראסרי -ביקור מס.2

והפעם צל"ש למסעדת בראסרי ובזכות השרות. בתום צפייה בהצגה 'מעגל הגיר הקווקזי' בתיאטרון הקאמרי (הצגת אחה"צ) שמנו פעמנו לאכול משהו. מכיון שלא 'הכיננו מראש' מקום הסעדה היה ברור שנרצה אוכל טעים ונלך 'על בטוח'. הגענו למסעדת בראסרי. הערכה שלי שהשעה היתה 21:00+ - . המקום היה מלא לגמרי הן בפנים והן בחוץ. היה נחמד לראות שולחן של ארבע סבתות בשכבת גיל המתקרבת ל- 80 אוכלות בהנאה. המתנו דקות ספורות. היה לי חם ורציתי לשבת הפעם בפנים
.הנה הביקור הראשון במסעדה - כאן והפעם אין בכוונתי לכתוב חוות דעת מפורטת נוספת על המקום
?מה אכלנו הפעם
את הלחם הנהדר שלהם, קחו מדגם וסליחה על איכות הצילום: שמתי לעצמי מעצור מלגמור את הלחם שעל השולחן.לחם חם עם חמאה זה בסיסי והכי
 
:מנות ראשונות
הוא : קרפצ'יו פילה, רק טעמתי
אני : גרבדלקס בליני, הנה תמונה של המנה שלי (לא תמונה איכותית) שנאכלה בהנאה מרובה עד הביס האחרון

המנה המפנקת הזו (39 ש"ח) ובשבילי ארוחה, כללה בליני גדול ועבה וחמים ורך שמעליו הרבה גרבדלקס. מעל שפע ירוקים טריים. לצד הוגשה פינכה עם שמנת חמוצה מתובלת, מעדן
:למנות עיקריות הוזמנו
.הוא: מוסר במחבת לצד סלט עגבניות ובצל סגול, טעמתי מהדג- מצויין
.אני: מרגז על מצע עגבניות לצד מנת צ'יפס, התוספת היתה לבחירתי
הנקניקיה היתה נתונה על 2 שיפודים, נקניקיה דקה וגדולה בצורת ספירלה. הנקניקיה לא היתה לטעמי והיתה לי גם מלוחה. הצ'יפס היו שחומים יותר מידי מבחוץ ובפנים פחות עשויים. למרות התאורה החלשה בערב, מנת הצ'יפס לא הזכירה בטעמה את מנת הצי'פס הפריכה והנפלאה שנאכלה כאן בפעם הקודמת [כאן ] אכלתי את העגבניות הנהדרות שהיו בצלחת (היכן קונים כאלו עגבניות אמיתיות)
המלצר שלנו (החמוד! ) ששמו אלעד לפי החשבון וכל יתר המלצרים היו נהדרים. סבלנים, חייכנים, נעימים. בקשר עין רצוף ולא מעיק עם כל הסועדים שבמקום והכי : יודעים לפרט ממה מורכבת כל מנה ומה כדאי יותר לאכול דווקא היום
-
.המתנתי בסבלנות עם המנה שלי שכמעט לא נאכלה וכולה נותרה על הצלחת
הגיע המלצר שלנו ושאל על המנה שבצלחת. הסברתי לו שהמנה לא לטעמי (ואולי זה עניין של טעם) מלוח לי והצ'יפס לא טעים. ציינתי שאני זוכרת לטובה את הצ'יפס שלהם.. הוא הציע להגיש לי כל מנה אחרת במקום . שמחה על הנכונות סרבתי. יידעתי אותו שאבקש תפריט קינוחים בלבד. הוא אסף את מנת המרגז והתוספת
דקות ספורות אחרי הגיע (כנראה) אחראי המשמרת. שאל באדיבות על המנה שהוחזרה וציין שלא אמרתי דבר בסבב הקודם שלו בשולחננו. הסברתי לו שאז טרם טעמתי את המנה ופרטתי שוב קצרות מדוע לא נאכלה
.הזמנו קינוח
.הוא רצה רק אספרסו
הזמנתי מנת סורבה (28 ש"ח)- קיבלתי 2 כדורים קטנים מאוד אחד בטעם לימון, השני בטעם תות. אחד מהכדורים כלל גם חתיכות קרח (!) לא קטנות
.תמה הארוחה הוזמן חשבון
.המלצרית יידעה אותנו שזוכנו בסה"כ של 68 ש"ח עבור מנת המרגז-צ'יפס שהוחזרה
.זו היתה הפתעה, לא ביקשנו ולא ציפינו לקבל זיכוי שהיה במקום
כשקמנו ללכת, הודנו אישית לאחראי המשמרת שדיבר איתנו קודם. הוא מצידו ציין שאין שום סיבה שנשלם עבור מנה שהחזרנו. שזה שווה לו כלכלית לזכות את הלקוח ע"מ להרוויח לקוח מרוצה
!כל הכבוד
..בחוץ עוד חיפשתי את המלצר 'שלנו', רציתי להודות לו גם אבל הוא חמק מעיני
!מסעדת בראסרי-עוד נשוב
חניתה הראל©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי.עולם קולינרי עשיר וטעים

No comments:

assets Creative Commons License