20/11/2010

*סלט סלק,אשכולית אדומה,אבוקדו ונענע

"את בטח מורה.." היא אומרת לי. מתקרבת מקצה החנות אוחזת בקופסאות נעליים לרב "לא, אני ממש לא .." "אני מעריכה מורים.. " היא ממשיכה. "בת כמה אני ?.." שואלת אותי מוכרת הנעליים היחידה בחנות. "קשה לי לומר .." אני מתחמקת. היא השתחררה מהצבא לפני כחודשיים וחושבת ללמוד, ומתלבטת . "מה מעניין אותך
"אני טובה בשיווק.." היא ממשיכה. מחמיאה לי על הנעליים. "וזה גם מתרחב על הרגל.. "
יצאתי מהחנות עם נעלי בובה בצבע אדום (בתמונה) . באמת מותק של מוכרת . הנעליים גם כן

בבית הוכן סלט הכולל שילוב מעניין, בואו ניתן לתמונות לדבר
מרכיבי הסלט, הכמויות לפי רצונכם , זה מה שאני שמתי הפעם
סלק - 6 קטנים
אשכולית אדומה
אבוקדו בשל ומוצק
כחצי צרור עלי נענע, להוריד את העלים מהגבעולים
צרור עלים ירוקים - ניתן רק סוג אחד, למשל רוקט

את הסלק יש לרחוץ (עם סבון כלים). לקטום קצוות . לעטוף כל סלק בנפרד בנייר כסף. לאפות בתנור/טוסטר אובן בחום של 200 מעלות עד שמתרכך, כשעה
להוציא מהתנור. להוציא כל סלק מנייר הכסף ולצנן. לקלוף את הקליפה, זה קל מאוד עם האצבעות

.לחצות את הסלקים או  לחתוך לרבעים ולהניח בקערת הגשה
את האשכולית האדומה לקלוף. לחתוך לפלחים ולקלף כל פלח מהקליפה העדינה. לחתוך בגודל הרצוי ולהניח מעל הסלק
מעל להניח את האבוקדו הקלוף והפרוס דק
מעל עלי נענע ,אפשרי עלים שלמים או לחתוך אותם גס בידיים). לפזר מעל עלים ירוקים
להכין רוטב משמן זית , מעט חומץ לבחירתכם/מיץ לימון או מעט יין רוזה, מלח גס ופלפל שחור גרוס טרי .לפני ההגשה לצקת את הרוטב מעל הסלט. לערבב קלות ולהגיש. יש לאכול את הסלט טרי ולא מקירור

 חניתה הראל©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי. עולם קולינרי עשיר וטעים

No comments:

assets Creative Commons License