14/11/2013

*עשר דקות מסג' לכרוב סגול: צפו- כך כובשים כרוב סגול

כרוב סגול כבוש
 
הניסיון האחרון שלי השנה, בהכנת כרוב סגול כבוש, כשל. היום למדתי ואני יודעת את הסיבה. קיצצתי את הכרוב דק מאוד, נעזרתי במעבד המזון שלי (נחוץ לחתוך אותו גס בסכין). מתברר, שהחיתוך היה דק מדי והניב כרוב סגול כבוש (הכבישה התרחשה מהר מדי) רך ולא כפי שהוא אמור להיות
:הנה הכרוב החתוך דק שלי ולפני הערבוב/לישה עם המלח

 
וכך נראה הכרוב שלי לאחר הכבישה המהירה מדי: רך, רך.. רך


היום יצא לאור סרטון מצויין בו מדגימה לאורה מתכון טבעוני ,קל ובריא להכנת כרוב סגול כבוש. שימו לב לאופן חיתוך הכרוב
לאורה משתמשת גם בסלק מגורד, גרגירי ערער, ומלח. אל תוותרו על מסג' ידני משך כ-10 דקות לכרוב הסגול שלכם יחד עם מלח
.המתכון המלא בסרטון כאן
 


: מרכיבים להכנת כרוב סגול כבוש על פי הסרטון
כרוב סגול גדול
כוס סלק חי מגורד
כף גרגירי ערער
שתי כפות מלח
 
:ההכנה
.בעזרת סכין קוצצים גס את הכרוב, מעבירים לקערה גדולה
.מפזרים על הכרוב את המלח ולשים אותו בידיים משך 10 דקות עד שנוצרים בקערה נוזלים
.להוסיף כוס סלק מגורד לכל 5 כוסות כרוב חתוך. להוסיף גם את גרגירי הערער
.להעביר את הכרוב לצינצנות מעוקרות. לדחוף אותו פנימה היטב.חשוב שכל הכרוב יהיה מכוסה בנוזלים
.לצקת את הנוזלים הנותרים בקערה מעל הכרוב
במידה וחסרים נוזלים, יש להוסיף מעט מים
המשך אופן ההכנה.. כאן

***
:ראו את היופי בהתגלמותו , בבלוג הזה
El Oso Con Botas

No comments:

assets Creative Commons License