18/09/2014

*עוגיות שיבולת שועל (14) - ענקיות +דברים יפים

יום אפייה היה אתמול, ובכלל שבוע מלא בהפתעות טובות מאין כמותן. יש ניסים, קורים ניסים.. אני חושבת לעצמי, בזמן שאני מקצצת שוקולד מריר 70% על קרש העץ ..הישן שלי
 

:בפוסט זה אין (הפעם) שוקולד, גם לא עוגות שזיפים עסיסיות-כן, זו אחת מעוגות יום האתמול, יאמי בהחלט. ותודות לאהוביי שאהבו



הפעם יש כאן עוגיות שיבולת שועל. כן, אתם מוזמנים להניח בצד את כל מתכוני עוגיות שיבולת שועל האחרים שלכם, אלו הן הטובות ביותר
וסליחה, כן ? אין לי הפעם תמונה. העוגיות נמסרו הפעם לחתיך. העוגיות שטוחות, חצי רכות וקלות ביותר להכנה
בקרוב.. מתכונים חדשים, מקוריים (כתמיד,רק כאן בבלוג) לדליקטסים משו משו. שנה טובה וטעימה קוראים יקרים
עוגיות שיבולת שועל
הכמות: 14 עוגיות ענק
:מרכיבים
כוס שיבולת שועל מהירת הכנה (מקופסא) = 90 גרם
כוס קמח רגיל, מנופה = 140 גרם
כפית וחצי אבקת אפייה, מנופה
רבע כפית סודה לשתייה, מנופה
רבע כפית מלח דק
קורט קינמון
מאה גרם חמאה רכה
חצי כוס סוכר דמררה זהוב
רבע כוס סוכר לבן
ביצה גדולה, בטמפרטורת החדר
כפית תמצית וניל

:אופן ההכנה
.לחמם תנור לחום בינוני 180 מעלות
.לרפד תבנית אפייה גדולה בנייר אפייה
:בקערה קטנה לערבב מרכיבים יבשים
.קמח, שיבולת שועל, אבקת אפייה, אבקת סודה לשתייה, קינמון ומלח
.בקערת מיקסר או בקערה לערבוב ידני לערבב היטב חמאה ושני סוגי סוכר
.להוסיף את הביצה והוניל
.להוסיף ב- 3 פעמים את המרכיבים היבשים
.בעזרת כף גלידה או כף רגילה ליצור 14 עוגיות על נייר האפייה. לדאוג לרווח בין העוגיות
.לאפות את העוגיות  12-14 דקות בתנור החם
.לצנן על רשת ולהעביר לצינצנת נאה

:וזה, נהדר

?אוהבים כפות מעץ




תיק חדש נולד השבוע. במראה רומנטי , משולב בתחרה של סבתא.. ביטנה : 100% בד פשתן לבן ורך.100% עבודת יד(אין לי מכונת תפירה אבל אני מחפשת, אחת משומשת...) התיק הקטן הפעם, נמסר כבר במתנה
.כיתבו לי במידה ואתם רוצים תיק מקורי שאין לאף אחד אחר כמותו. התיק יוכן בהתאמה אישית

:זכרו :-)
"The discovery of a new dish does more for human happiness than the discovery of a new star."
-- Jean Anthelme Brillat-Savarin,
French lawyer and epicure

חניתה הראל בלוג אוכל ©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי 2005-2014
דליקטסים הום-מייד : מעדנים, רטבים, ריבות, ממרחים, כבושים ,גבינות, ממתקים, קינוחים בכוסות, מתנות מיוחדות מהמטבח https://www.facebook.com/lemongingerBlog

No comments:

assets Creative Commons License