26/09/2014

*קמפיין (צרפתי) לעידוד צריכת ירקות ופירות (לא ממש) מכוערים

בצרפת, רשת סופרמרקטים משתמשת בפירות וירקות שאינם מושלמים, כפי שהם וגם לקו מכירה של מרקים ומיצים
.הפירות ה'לא סטנדרטיים' שלעיתים ולא בצדק נחשבים למכוערים, אינם מושמדים
 
מקור
הקמפיין תומך במגמה נגד ביזבוז והשמדת מזון. הירק והפרי הלא מושלם, נמכר כפי שהוא במחלקה ייעודית במחיר מוזל של כ 30%
כמו כן, נמכרים מוצרים מוכנים שהוכנו מאותם פירות וירקות: מרק גזר, מיץ תפוזים, מחית תפודים, פירה חציל
.הקמפיין שם דגש שגם תוצרת 'מכוערת' טובה בהחלט למאכל
.כאמצעי קידום מכירות, חולקו ללקוחות דגימות חינם
?ואני שואלת- מתי אצלנו במרכולים
!אני רוצה מחלקה כזו של ירקות ופירות במרכולים הקרובים לנו ובכל ישראל
 
מקור
ע"פ דיווח, כבר ביומיים הראשונים, נמכרו מוצרים מעובדים בממוצע של 1.2 טון


 


No comments:

assets Creative Commons License