12/10/2019

My Home-made Nantes עוגיות נאנט נפלאות

עוגיות נאנט

.העוגיות שאני הכי אוהבת
.עוגיות צרפתיות, חמאתיות ופריכות הנשמרות כך עד שתסיימו לאכול אותן

.הקישוט הדקורטיבי על כל עוגיה נעשה בעזרת מזלג ואופייני לעוגיות הנאנט
.דייקו במדידת הכמויות והשתמשו בחומרי גלם משובחים, כך תקבלו עוגיות נאנט נפלאות


 עוגיות נאנט
: המרכיבים לבצק העוגיות
מאה עשרים וחמישה גרם חמאה איכותית רכה
מאה עשרים וחמישה גרם אבקת סוכר
חצי כפית מלח דק
ביצה אחת = 50 גרם, טרופה קלות
תוכן של חתיכת מקל וניל או כחצי כפית תמצית וניל משובחת
מאתיים וחמישים גרם קמח לבן רגיל, מנופה
כפית ורבע אבקת אפייה מנופה = 5 גרם

:לציפוי
שתי כפות ביצה טרופה = 30 גרם
-
:ההכנה
.להקרים חמאה וסוכר
.בנפרד לערבב את הביצה והמלח, להוסיף את הוניל
.להוסיף בהדרגה את תערובת הביצה לקערת החמאה והסוכר, לערבב היטב
.להוסיף לקערה בהדרגה את הקמח ואבקת האפייה. לערבב לבצק אחיד. אני ערבבתי ידנית
.לצנן את הבצק מכוסה כשעה במקרר
:עיצוב ואפייה
.לחמם תנור לחום בינוני 180 מעלות
.לרדד את הבצק לעובי 4 מ"מ
.לקרוץ עיגולים
.להניח את העוגיות בתבנית האפייה המרופדת בנייר אפייה
.להבריש את העוגיות בביצה הטרופה
.בעזרת מזלג ליצור על כל עוגייה פסים שתי וערב
.לאפות את העוגיות 12-15 דקות עד שהן זהובות היטב
.לצנן על רשת ולאחסן במיכל אטום
--
:הערות
.אני משתמשת בחמאה מיובאת במתכון זה, למשל חמאה פינית או הולנדית
.את אבקת הסוכר אני טוחנת במטחנת קפה/תבלינים קטנה
.בצרפת מוסיפים לזיגוג מעט תמצית קפה
.בצרפת יוצרים את העוגיות עם חותכן בקוטר 8 ס"מ. אני יצרתי עוגיות קטנות יותר


הנה רעיון הגשה- יוגורט יווני, תותי שדה ופלפל חריף



חניתה הראל בלוג אוכל ©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי 2005-2019 דליקטסים הום-מייד : מעדנים, רטבים, ריבות, ממרחים, כבושים ,גבינות,ממתקים,קינוחים בכוסות, מתנות מיוחדות מהמטבח https://www.facebook.com/lemongingerBlog

No comments:

assets Creative Commons License