07/11/2010

**גלויות מהשוק

 העגבניות חזרו לשווקים ! האם שמעתם ? יש עגבניות
החזק את הענבים ככה.." קרוב לחולצה שלך .." אני מבקשת ממנו. (בגלל הרקע הלבן לסלסלה לעומת האפור של הריצפה הדהוייה של השוק). והוא, גבר זר שאינני מכירה מצייט לי. מברר אם אני הולכת לפרסם אותו בעיתון או להעלות את התמונה לפייסבוק
-
אני מסבירה לו שאני כותבת על אוכל ובמתעדת את השוק בכל תקופה. ושלא ידאג, אינני מפרסמת דבר ללא רשות, במיוחד אנשים. האיש שמח וכמו אב גאה מציג לי את כ-ל הסחורה וגם את המוכרים שאיתו
בואי תראי איזה תפוחים יש לי.." .אני מתעדת את כל המגוון ושואלת אם ירצה לומר לי את שמו. הרי חצי עולם כמעט צריך לדעת שיש בשוק את 'שושן' ומלבד פירות טובים הוא גם מחייך יפה
התקהלות קטנה וכרזה קטנה של אחד מהחבר'ה 'לבא לראות.. כי מצלמים.." ואני זזה (בזינוק)משם עם מצלמת הפוקט הקטנה. מחכים לי עם ארוחת הצהריים ...
!בצילום: שושן עם סלסלת הענבים. רואים את השמש והמתיקות בענבים ? רואים


: יש לו תפוחים מסודרים לפי צבעים ובערמות
הבוקר העיר אותי הטלפון. מנהלת החנות לכלי בית הודיעה לי שהמוצר שהזמנתי הגיע. נכון, היא עשתה עבורי שמיניות. השרות שקיבלתי ולאחר תלונתי היה יוצא דופן ומצויין ובעצם ככה יש לתת שירות. על הטיפים שקיבלה ע"מ לשפר ואת ברכת הדרך לחנות הרשת שיצאה לדרך רק לפני כחודש היא קיבלה בחינם. במידה והמוצר יהיה 'שווה' אספר אודותיו כאן בימים הקרובים. משם קפצתי לשוק, רציתי קצת צבע בעיניים
בכניסה לשוק מקדם את פניי דוכן חדש (כנראה) של מיצים טבעיים, הקונים הצמאים באים מכל עבר


הרבה 'פירות טרופיים' היום בשוק. העגבניות על אשכולות חזרו ונמכרות כאם בשפע . 10 שקלים לקילו עגבניות יפות. הרבה רימונים, אנונות, אפרסמונים, בננות, תפוחים, גויאבות, ענבים, קלמנטינות. הירקות דווקא היו קצת מבויישים ובצד ..בואו קחו טעימה מהשוק הססגוני של היום .נתחיל עם העגבניות

ורימונים , הכי טעימים ויפים

אחד הרוכלים הציץ לי למצלמה התפעל מערימת הורודים הללו שהזכירו לו קקטוסים
לסיום קחו קינוח אפרסמונים ותפוחים
אני מקוה שמתוק לכם כמו שלי ...
 חניתה הראל©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי. עולם קולינרי עשיר וטעים

No comments:

assets Creative Commons License