06/11/2009

**November 6 מרק השעועית של אבא-חלק ב

מרק השעועית של אבא שלי
?אפשר עוד כף מהמרק הזה.."
"אבל מייד יושבים לאכול ארוחת צהריים .."
"אבל רק כף אחת .."
.."בבקשה, אני מחייכת .. קח צלוחית .."
 הוא ניגש לסיר חופן כף ענקית (מעל הסיר..) ואומר לי
"תענוג ! יצא לך מדוייק ומצויין, לזה קוראים מרק מנחם ! ..אפשר עוד ? קצת... "
אמיתי לגמרי, וזה קרה היום
-
אין לי ספק שאבי היה נהנה מצלחת מהמרק הזה שכה אהב
הכנת מרק השעועית

חלק א' של הכנת המרק שעועית - רשימת חומרים וטיפים : כאן

 


.לאחר ליל השריית השעועית, יש לשפוך את מי ההשרייה ולשטוף את השעועית היטב במי ברז
לשים את השעועית בסיר גדול (6-8 ליטר) לכסות בהרבה מי ברז ולהביא לרתיחה
לאחר הרתיחה לכסות ולבשל על להבה בינונית כ - 40 דקות או עד שהשעועית כמעט רכה לגמרי. במידה ונוצר קצף יש לדאוג להסירו
להוסיף לסיר את הבצל הקצוץ והקבנוס הפרוס ולהמשיך לבשל עוד כ - 15 דקות בסיר מכוסה
להוסיף לסיר את הפסטה, במידה והמרק סמיך מאוד יש להוסיף כעת מים רותחים לפי הצורך
להמשיך לבשל את המרק עוד כ - 15 דקות או עד שהפסטה רכה לגמרי. הפסטה סופחת נוזלים, ניתן גם כעת לדלל את המרק במעט מים רותחים, ולבשל עוד דקה
להוסיף מלח ופלפל גרוס לפי הטעם
לכבות את הלהבה. להוסיף כעת את כל כמות השום הכתוש (הרבה) לערבב ולכסות
זהו ,המרק מוכן
צלחת מהמרק הזה יכולה לשמש כארוחה (או 2 צלחות מרק ) זה מחמם, משביע וגם מזין
בתאבון

חניתה הראל © כל הזכויות שמורות על תכנים והתמונות שלי
עולם קולינרי עשיר מוגש לכם בעברית

No comments:

assets Creative Commons License