15/07/2022

סיפורי סריגה : פריטי הקרושה החדשים שלי

זו התגובה הראשונה שאני שומעת ממי שרואה/מחזיק את היצירות הסרוגות שלי :"אני רוצה גם כזה, כמה שזה יפה (וגם: זה למכירה??) !". התגובות הללו משמחות אותי. מלאכת הקרושה קלה ללימוד, מספקת ומהנה לעשייה. הטרנד הזה הותיק ששוטף שוב את העולם בהמוני סורגים, קהילות, קבוצות סריגה, פריטי קרושה לקישוט הסביבה, מתנות והמון פריטים שימושיים גם לבית, מהווה מרפא ומרגוע לנפש מאין כמותה. מניסיון אישי שלי
הנה מספר פריטים שסרגתי לאחרונה, בקרוב אפרסם כאן פריטים מיוחדים למכירה, רק אומרת שהם
ONE OF A KIND
.במידה ואתם רוצים מהפריטים שכאן ברשומה, מהמוכן או ללמוד לסרוג כתבו לי
השמיכה הזו מיוחדת, מכסה היטב מיטת יחיד ויועדה להיות שמיכת טלויזיה. יצירת השמיכה החלה משק צמר שקיבלתי, חלקו הגדול צמר מגולגל מפעם. החוטים הרבים עברו מיון, ובמלאכת מחשבת התאמת צבעים עם מוטיב מרכזי ברור. ככה, יום אחד, כשהמוזה נחתה (אני רצינית) התחלתי לסרוג ריבועי ענק
!מתי הפסקתי לסרוג את הריבועים לשמיכה הזו? כשנגמר הצמר הכחול
-חלק מריבועי השמיכה לפני שחיברתי אותם אחד לשני


 😍מפית כותנה עדינה המזכירים (לי) צבעי קפה וקרם וניל 
מפית ענק סרוגה מחוטי כותנה ופשתן. יפה להניח אותה ישירות על שולחן הסלון או על מפה גדולה בצבע אחיד
מפית ענק כותנה/פשתן עדינה ביותר, לקישוט שולחן או להניח על מפה גדולה בצבע אחיד. מתאימה גם לשולחן עגול בבית או בחצר
שטיח סרוג עיגולים גדולים וקטנים עשוי חוטים עבים, בכדי שישאר יציב, תפרתי לו בתחתית משטח נגד החלקה
חיבור- תפירת כל החלקים אחד לשני, בשטיח ש'ראיתי' בדמיוני היתה מרגשת
שאריות חוטים רבות חברו יחד לסלסלה בגודל בינוני לאחסון פריטים לפי בחירה
הסלסלות מושכות תשומת לב ביופיין, רובן כבר נחטפו 



שמיכת יחיד לילד - סרוגה מחוטים עבים, אקרילן בעיקר, מעל רשת סרוגה לכדור כולל מתקן לתלייה
שמיכה המתאימה לילדה קטנה, עשויה צמר ואקרילן בצבעי אביב


תולעי קפיץ, חביבות על הקטנים במיוחד
כדורים ממולאים להפגת מתחים

סקוטצ'ים שימושיים, עשויים משקי תפוחי אדמה
 עין גדולה לתלייה על הקיר או כתחתית

!נתראה ברשומה הבאה
חניתה הראל בלוג אוכל ©כל הזכויות שמורות על הצילומים, התכנים והתמונות שלי 2005-2022 מטעמים הום-מייד: ריבות, רטבים, ממרחים, כבושים ,מתנות מהמטבח, קרושה וכתיבת תוכן איכותי https://www.facebook.com/lemongingerBlog

No comments:

assets Creative Commons License