04/10/2019

זה מה שעשיתי בזמן האחרון - חלק 1 - my_crochet

  חלק 1 - Crochet קרושה
אנשים טובים שואלים אותי היכן אני ומה אני עושה כל הימים (במקום גם.. להכין ולכתוב על אוכל טוב כמו שפעם וכמו ב - 15 השנים האחרונות). אני חסרה לכם אתם כותבים לי, האוכל שלי, המתכונים התמיד מוצלחים, צילומי האוכל (פוד_פורנו) ומתי, נו מתי אני כבר חוזרת
-
אז כן, הייתי עסוקה בכל מיני דברים ופחות עיצבתי/צילמתי אוכל. אבל היי, ראו מה כן הכנתי לאחרונה: מאז הפוסט האחרון מסתבר שסרגתי ממש הרבה. סרגתי אוכל, סרגתי צעצועים, סרגתי בובות, סרגתי ארנקים, סלים, סרגתי קקטוסים, פריטי נוי, סרגתי מתנות ועוד מגוון מקורי וגדול
.  זו מתנה גדולה היכולת הזו ליצור במו ידייך וראשך היצירתי מתנות מקוריות
.  כעת אנסה לשלב גם וגם..אוכל, סריגה, משפחה, עבודה אך לא בהכרח בסדר הזה
 קרושה= סריגה במסרגה אחת זה כייף, ריכוז וסבלנות, ספירת עיניים, יצירתיות, פתרון בעיות שצצו ברגע.. הקפדה על פרטים וכייף, את זה כבר כתבתי
הכירו את קופי הקוף החמוד. בובת הקוף גדולה ומורכבת ויכולה גם לחבק ולשבת עצמאית בכל מקום שתשיבו אותו
❤! אז כאן הוא על הכורסה של אמא


כשעבודת סריגת הקוף היתה קרובה לסיום, קפצתי לחנות בגדי תינוקות בכוונה לחפש כובע מצחייה קטן. המוכרת ניסתה מעט לעזור וטענה שרכים נולדים לא חובשים כובעי מצחייה (היא צודקת..) , כשלא נמצא משהו מתאים בקשתי לראות מה יש בארגז ההוא שבפינה... והנה כובעון כותנה ירוק הציץ משם. 10 שקלים מחירו. אז קניתי שניים שיהיה גם לקוף הבא
--
.אני סורגת גם לתינוקות. מדויק יותר, לאמהות שלהן
:אני מקפידה על כמה וכמה דברים בסריגת פריטי תינוקות
חומרי הגלם טבעיים, לא שעירים, נעימים למגע ורצוי כותנה 100%
שלא יהיו על הבובה תוספות בולטות, מודבקות/תפורות גם לא כפתורים, עיניים ועוד אביזרים
הגימור חייב להיות מושלם
הבובה עוברת כביסה ידנית (ומתייבשת יומיים... על החבל שבמרפסת) עם אבקת כביסה לתינוקות
:הנה כמה פריטים המתאימים לתינוקות קטנטנים


בזמן הכנת הבוב(ה) החדש(ה) זו משמאל, נזכרתי בטומי
טומי היה בובת בן מפלסטיק, בעלת פה פתוח שמשום מה כילדה התעקשתי להאכילו בחתיכות פרי קטנות. וכאן.. ניסיונות חדשים בהכנת צעצועי תינוקות
מאוד אוהבת קטנטנים

:וכן, אני סורגת גם אוכל, ומתוקים, ועוגות. הנה מדגם



כל הפריטים הללו נמסרו כבר. במידה ואתם רוצים ללמוד לסרוג כאלו/אחרים או להזמין לעצמכם פריט סרוג מושלם פשוט כתבו לי
בזכות ניסיוני האישי, אשמח לסייע לכם לפענח הוראות סריגה ולהמליץ על אביזרים וצמרים איכותיים ומהיכן לרכוש אותם
.המשך ברשומה הבאה

חניתה הראל בלוג אוכל ©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי 2005-2019 דליקטסים הום-מייד : מעדנים, רטבים, ריבות, ממרחים, כבושים ,גבינות,ממתקים,קינוחים בכוסות, מתנות מיוחדות מהמטבח https://www.facebook.com/lemongingerBlog

No comments:

assets Creative Commons License