03/10/2019

עוגיות שוקולד סדוקות - The Best


עוגיות שוקולד סדוקות

אלו עוגיות המתנה שלי, בכל הזדמנות שאני רוצה לפנק, אני מכינה (הכנה זריזה) לפחות תבנית מהעוגיות ומוסרת אותן ארוזות יפה יפה. החבר'ה מתמוגגים. ממש



עוגיות שוקולד סדוקות

ל- 30 עוגיות

מאה גרם שוקולד 70%
מאה גרם חמאה רכה חתוכה גס
 מאה ושלושים גרם סוכר לבן
 ביצה גדולה בטמפ' החדר, טרופה קלות
מעט תמצית ווניל
מאה ושמונים גרם קמח לבן מנופה מעורב בכפית אחת אבקת אפייה מנופה
חצי כפית אבקת סודה לשתייה, מנופה
--
כ- 2 כפות אבקת סוכר לגלגול העוגיות, אני טוחנת סוכר במטחנת תבלינים/קפה
-
.לחמם תנור אפייה לחום 200 מעלות
.לרפד תבנית אפייה גדולה ושטוחה בנייר אפייה
.להמס בעדינות את השוקולד. להוסיף לקלחת את החמאה, לערבב יחד עד שהכול נמס
.להעביר תערובת השוקולד לקערה בינונית ולערבב פנימה את הסוכר. להניח מעט זמן עד שפושר
.להוסיף לקערה את הביצה והווניל
.להוסיף את הקמח המעורב באבקת האפייה ואת הסודה לשתייה
.לערבב הכול ידנית

.לשים בפריזר למשך 15-20 דקות (או זמן רב יותר במקרר) עד שהתערובת מתקשה מעט
.בעזרת כף ליטול כמות מהבצק, לגלגל 30 כדורים שווים
.בקערית עם אבקת הסוכר לגלגל מעט כל כדור
.להניח את הכדורים במרחקים על נייר האפייה. הכול ייכנס לתבנית אחת
.לאפות 10 דקות לעוגיות חצי רכות או 12 דקות לעוגיות פריכות יותר
.לצנן על רשת ולאחסן בכלי אטום


חניתה הראל בלוג אוכל ©כל הזכויות שמורות על התכנים והתמונות שלי 2005-2019 דליקטסים הום-מייד : מעדנים, רטבים, ריבות, ממרחים, כבושים ,גבינות,ממתקים,קינוחים בכוסות, מתנות מיוחדות מהמטבח https://www.facebook.com/lemongingerBlog

No comments:

assets Creative Commons License