12/03/2021

~~~רגעים נמסים, המתכון לעוגיות הנוסטלגיות~~~

:אני יושבת בנוחות על הספה, מתכתבת איתה
?אני: מצאתי מתכון מפעם הנקרא "רגעים נמסים". אני חושבת שאהבת את העוגיות האלו. זוכרת
היא: תזכירי
אני: בקיצור..אכין את זה בקרוב
...?היא: תמונה
אני: עוגיות כדוריות נמסות בפה. מלטינג מומנטס.. אין לי צילום. דומות קצת לעוגיות האיטלקיות...אבל שונות
היא: חושבת שיודעת. לאיטלקיות אני מתגעגעת, עם הסוכר והקינמון
..אני: אלו בטעם אחר
..היא: מתגעגעת גם לשוקולד צ'יפס האחרונות
אני: יהיו.. יהיו
--
נכנסתי למטבח להכין את עוגיות הרגעים הנמסים. את המתכון רשמתי לפני שנים על הפתק המצולם כאן. העוגיות נאפו וצולמו הלילה. מערבבים את כל המרכיבים בקערה אחת, ידנית. מגלגלים כדורים ואופים כ 10 דקות
.המתיקות עדינה, אפשר לפזר אבקת סוכר כשהעוגיות יוצאות מהתנור
בקרוב אכתוב לכם מתכון נפלא ללחם כוסמין 80%


עוגיות רגעים נמסים
הכמות: 40-42 עוגיות
:מרכיבים
שתי ביצים
חצי כוס סוכר לבן
כפית תמצית וניל איכותית
מאתיים גרם חמאה נמסה, פושרת
שש כפות מדידה קורנפלור, מנופות
שתיים ורבע כוסות קמח לבן רגיל, מנופה
שלוש כפיות אבקת אפיה, מנופה
-
תבנית גדולה ושטוחה של התנור מרופדת בנייר אפייה
:אופן ההכנה
.לחמם תנור אפייה לחום בינוני 180 מעלות
.בקערה בינונית לטרוף את הביצים, הסוכר והוניל
.להוסיף את החמאה הנמסה ולערבב
להוסיף את כל המרכיבים היבשים - אפשר לנפות אותם יחד בנפרד על נייר אפייה. לערבב הכול בכף לקבלת בצק רך
בעזרת כפית לקחת כמות בצק, לגלגל לכדור ולהניח על נייר האפייה. לרווח בין העוגיות. לאפיית כל הכמות נאפה בשני סבבים
.לאפות את העוגיות 10-11 דקות
.לצנן על רשת ולאחסן בצינצנת יפה
חניתה הראל בלוג אוכל ©כל הזכויות שמורות על הצילומים, התכנים והתמונות שלי 2005-2021 מטעמים הום-מייד: ריבות, רטבים, ממרחים, כבושים ,מתנות מהמטבח, קרושה וכתיבת תוכן איכותי https://www.facebook.com/lemongingerBlog

No comments:

assets Creative Commons License